Doorstart

Enige jaren een ANARCHO (immoralisme) blog onderhouden op de site van de Volkskrant. De uitgever van die krant heeft besloten het blog op te heffen met ingang van 1 maart 2011. De inernetsites bleken verliesgevend te zijn, zodat gekozen diende te worden voor een nieuwe, gecentraliseerde opzet, waarbinnen geen plaats meer kon worden ingeruimd voor een als willekeurig en chaotisch ervaren groep bloggers.

Vandaar dat is gekozen voor een doorstart op deze WORDPRESS-site.

Hieronder, als een soort IN MEMORIAM, een afbeelding van het VK-blog…

Over Wim Duzijn
Astroloog, Anarchist, Schrijver. Voor meer info daarover. Zie mijn website: www.wimduzijn.nl

5 Responses to Doorstart

  1. Annet says:

    Ik keek ook even door de heg……:)

  2. Wim Duzijn says:

    Er zijn alleen nog geen berichten. Omdat ik INFO-pagina’s aan het maken ben…

  3. svara says:

    Dag Wim
    Deze site ziet er goed uit.
    Rustige(er)
    hartelijke groet
    svara

  4. kat says:

    Hoi Wim, mooie site en wat is je huis schoon…;-)
    Groet,

  5. Wim Duzijn says:

    Hallo KAT.
    Ik ben inderddaad een ‘helder mientje’ als het aankomt op het scheppen van een eigen woonomgeving. Chaos deprimeert me. Ik gedij niet in rotzooi en troep. Heb luxe en comfort nodig. Maar de boel is niet levenloos want overal staan planten en zilverkleurige sierspulletjes… en binnen dat ordelijke geheel is er ook nog mijn KAT – die er via dagelijks likken zorg voor draagt dat de stralende witheid van haar vacht haar een welhaast MADONNA-achtig voorkomen geeft…

Geef een reactie

